Pogoji vračila
Blago nam lahko vrnete v 14 koledarskih dneh od dostave.Blago mora biti nerabljeno , v 100% stanju, nepoškodovano, neumazano in v originalni embalaži.
Blago imate pravico uporabljati samo v obsegu, ki je potreben za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga. Z blagom lahko ravnate in ga pregledujete samo na način, ki bi bil mogoč v trgovini.
Na primer:
- Aparat za kavo lahko vzamete iz škatle, ga sestavite in vizualno pregledate, vendar ga ne morete zagnati.
- Mlinček lahko vzamete iz škatle, ga sestavite in vizualno pregledate, kave pa z mlinčkom ne morete mleti.
Kam naj pošljem vrnjeno blago?
Država dostave: Slovenia
Packeta Adriatic d.o.o
94697218 - Baristashop.si
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana Černuče
Slovenia

Vračila izdelkov urejamo prek našega zaupanja vrednega logističnega partnerja Packeta. Da bo postopek čim bolj preprost, smo vzpostavili lokalne naslove za vračila po vsej Evropi. To pomeni, da ni treba pošiljati paketa neposredno v naše skladišče v Slovaški.
Prosimo, dodajte Return ID našega spletnega trgovca kot del naslova na paketu. Tako bomo lahko pravilno prepoznali in hitro obdelali vaše vračilo. Brez te ID številke ne moremo zagotoviti, da bo vaš paket uspešno dostavljen.
Kako zapakirati blago in kaj dati v pošiljko?
Prosimo, da blago skrbno zapakirate, da se med transportom ne poškoduje. Uporabite lahko tudi našo embalažo (če jo še imate), bo bolj okolju prijazno :-).
Ta obrazec za odstop priložite paketu. Če tiskalnika nimate, nam ga lahko pošljete po e-pošti. Najbolje je, da nam po e-pošti pošljete tudi svoj IBAN, da se izognemo tipkarskim napakam, ko beremo vaš ročno napisani IBAN.
Blago pošljite v 100% dobrem stanju, nepoškodovano, brez umazanije in v originalni embalaži.
Kdaj in kako dobim povračilo?
Povrnili vam bomo takoj, ko nam bo paket dostavljen in ga bomo pregledali. To je običajno v 5-8 delovnih dneh od trenutka, ko je blago dostavljeno na naš povratni naslov v vaši državi.
Če ste naročilo plačali prek spleta, vam bomo znesek vrnili na vaš račun, povezan s kartico, s katero ste plačali prek spleta.
Če ste plačali z bančnim nakazilom ali ste izbrali plačilo po povzetju, nam sporočite IBAN račun, na katerega naj vam vrnemo denar.
Iščete kaj drugega?
Celotne pogoje za odstop od pogodbe najdete tukaj.
Kontaktne podatke in podatke za obračun najdete tukaj.