Pogoji vračila
Blago nam lahko vrnete v 14 koledarskih dneh od dostave.Blago mora biti nerabljeno , v 100% stanju, nepoškodovano, neumazano in v originalni embalaži.
V primeru vračila rabljenega ali poškodovanega blaga si pridržujemo pravico do znižanja zneska vračila za strošek ponovne vzpostavitve blaga v prvotno stanje (čiščenje, zamenjava delov ipd.).
Za blago, ki je bilo kupljeno z ID za DDV, ne velja možnost vračila blaga v roku 14 dni.
Kam naj pošljem vrnjeno blago?
V vsaki državi imamo povratni naslov. Ni vam treba skrbeti za visoke stroške vračila blaga v naše centralno skladišče na Slovaškem.
Povratno logistiko zagotavlja dostavna služba Packeta. Blago, ki ga pošljete na naš povratni naslov, Packeta nato posreduje v naše centralno skladišče na Slovaškem.
Država dostave: Slovenia
Packeta Adriatic d.o.o
94697218 - Baristashop.si
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana Černuče
Slovenia
Kako zapakirati blago in kaj dati v pošiljko?
Prosimo, da blago skrbno zapakirate, da se med transportom ne poškoduje. Uporabite lahko tudi našo embalažo (če jo še imate), bo bolj okolju prijazno :-).
Ta obrazec za odstop priložite paketu. Če tiskalnika nimate, nam ga lahko pošljete po e-pošti. Najbolje je, da nam po e-pošti pošljete tudi svoj IBAN, da se izognemo tipkarskim napakam, ko beremo vaš ročno napisani IBAN.
Blago pošljite v 100% dobrem stanju, nepoškodovano, brez umazanije in v originalni embalaži.
Kdaj in kako dobim povračilo?
Povrnili vam bomo takoj, ko nam bo paket dostavljen in ga bomo pregledali. To je običajno v 5-8 delovnih dneh od trenutka, ko je blago dostavljeno na naš povratni naslov v vaši državi.
Če ste naročilo plačali prek spleta, vam bomo znesek vrnili na vaš račun, povezan s kartico, s katero ste plačali prek spleta.
Če ste plačali z bančnim nakazilom ali ste izbrali plačilo po povzetju, nam sporočite IBAN račun, na katerega naj vam vrnemo denar.
Iščete kaj drugega?
Celotne pogoje za odstop od pogodbe najdete tukaj.
Kontaktne podatke in podatke za obračun najdete tukaj.