Dobra pritožba
Kako se pritožiti?
Blago dobro zapakirajte, da paket prenese transport in manipulacijo (lahko uporabite tudi originalno embalažo, ki je okolju prijaznejša). Priložite tudi ta izpolnjen obrazec Reklamacijski obrazec.
Če tiskalnika nimate, nam lahko obrazec pošljete po elektronski pošti ali nam pošljete ročno napisan opis napake. Ne pozabite vključiti številke naročila.
Kam naj pošljem vrnjeno blago?
V vsaki državi imamo povratni naslov. Ni vam treba skrbeti za visoke stroške vračila blaga v naše centralno skladišče na Slovaškem. Povratno logistiko zagotavlja dostavna služba Packeta. Blago, ki ga pošljete na naš povratni naslov, bo Packeta posredovala v naše centralno skladišče na Slovaškem.
Država dostave: Slovenia
Packeta Adriatic d.o.o
94697218 - Baristashop.si
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana Černuče
Slovenia
Vračilo blaga po pošti/kurirju
Blago lahko pošljete tudi po pošti ali kurirju, neposredno na naslov skladišča: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovaška.
Prosimo, da paketa ne pošiljate z gotovino ob dostavi. Pošiljke, poslane z gotovino ob dostavi, bodo zavrnjene. Priporočamo tudi, da paket zavarujete.
Iščete kaj drugega?
Celotno besedilo pritožbenega postopka najdete tukaj.
Naše kontaktne podatke in podatke za obračun najdete tukaj.